Geslaagd

Met blijheid en trots kan ik melden dat ik geslaagd ben met de grote onderscheiding. In één adem ben ik ook mijn visum gaan regelen, mijn kot wat verder opgeruimd, en nu ik (eindelijk) thuis ben staat Evy mij al op te wachten om gedurende 21 minuten mijn knieën systematisch naar de zak te helpen.

En om even de eerlijke uit te hangen: de reden waarom het hier twee dagen stil was is niks meer dan een combinatie van sollicitatiebriefschrijven en luiheid. Vooral luiheid eigenlijk want die sollicitatiebrieven heb ik gisteren rap rap in orde gebracht. En inspiratieloosheid. Ook inspiratieloosheid. Niet dat ik niet weet wat te schrijven maar het belang van een goed onderwerp wordt in de blogwereld fel overschat. Het gaat niet om wat je vertelt, maar eerder over de manier waarop.

5 Reacties

  1. Mooi geslaagd, goed zo! Roel zou zeggen: “Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesjeeee!”

  2. Ficiat!
    En wat dat laatste betreft: jottem.

  3. Een dikke proficiat!

    Het probleem met dat bloggen is echter dat niet iedereen even goed kan schrijven als bijvoorbeeld jij. Daarom kan het wel handig zijn om over een goed onderwerp te bloggen. Dan is er toch iets goed. :p (Ik vel hier trouwens geen oordeel over anderen maar ik spreek hier enkel voor mijzelf.)

    Voor welk land heb jij trouwens een visum nodig? *kuch* 😉

  4. Proficiat!

    En luiheid is een recht als een ander.

  5. en wat voor één. feest ze!

Geef een reactie

