40°C

De volgende foto’s zullen van mezelf zijn.

8 augustus.

10 Reacties

  1. He fuck, jij ook al? Maar IK wil naar Syrië en Jordanië! Ik spreek er al jaren over, maar heb geen tijd en geld…

    Het is je gegund. Geniet ervan.

  2. Ik ga alleen naar Jordanië. Syrië zal voor een volgende keer zijn. Damascus, Palmyra, Krak des chevaliers: niet te missen in this lifetime.

    Dankjewel trouwens 😉

  3. Is er geen reportage op één over ‘de wereld’ (of iets), daarin zag ik onlangs dat het in de dode zee niet echt gezond baden is.
    Desalniettemin… jawadde wat een foto’s, ik begin zowaar jaloers te worden waar ik eerst terughoudend was 🙂

  4. Om te drinken waarschijnlijk niet :). Maar dan nog: kleine kans dat je kopje onder gaat. Naar het schijnt is het eigenlijk gezond. Mensen smeren zich er helemaal in met modder. Iets dat ik alvast niet zal doen.

  5. Per toeval gisteravond nog langs de Joker-site gesurfd om iets te kiezen voor volgend jaar (als er weer centen zijn, hopelijk) en stilgestaan bij de drie weken Syrië en Jordanië. Lijkt mij inderdaad redelijk fantastisch.

  6. Amai cool 🙂 . Tgohja, idd, zolang je niet van die Dode Zee drinkt, zal het gevaar beperkt zijn denk k 😉 .

  7. @ergensonderweg: ik ga via traveltalk. Turkse organisatie maar de facto nogal multinationaal. Ik ga dus met een internationaal gezelschap en het is als ik me niet vergis ietsje goedkoper dan joker.

  8. Ja, waarschijnlijk. 1 van de medewerkers van Joker heeft me n mailtje gestuurd (was 1 van de leerkrachten op mn middelbare school en was een begeleider op mijn eindreis naar Marokko, een inleefreis, meetrekken met nomaden in de Sahara etc, dus het Jokerconcept eigelijk.) omdat ze een reis naar Kenia niet volkregen en hij vroeg zich af of er misschien geïnteresseerden van toen ook nu aangesproken waren. Zéér zeker door het concept, alleen het prijskaartje was de moeite.. Dit geheel offtopic overigens :p. Wat ik wou zeggen was dat we naar Marokko ook zo’n duister maatschappij’ke hadden geboekt. Niet dat dat wel relevant is.. Kzijn ier precies goe bezig :p

  9. Eindelijk weet ik het… 😀

    Jordanië…niet direct mijn eerste keuze (ik heb een zwak voor Azië) maar ik wil het ooit wel eens bezoeken.

    Ik kijk al uit naar de foto’s die we hier zullen te zien krijgen.

  10. 9 augustus, of ’t is dat ge een foto wil trekken van de luchthaven om2 uur ’s nachts 🙂

Geef een reactie

