Iedereen moet weg

Mijn ma zit in Canada. Montreal. Morgen vertrekt mijn pa ook naar Canada. Naar mijn ma. Mijn broer zit in Dardennen. Als hij terugkomt zal hij onmiddelijk weer vertrekken naar het zuiden van Frankrijk. Naar zijn lief.

Woohoo! En plezier! En vrijheid! En wilde plannen! En zo.

Of nee, slecht weer.

Volgende week zondag. Zwitserland. Hoera. Serieus!

Oja, mijn pa heeft een blog geopend over zijn reis. Dat vond ik vreemd.
“Maar pa, jullie gaan toch rondtrekken in een Recreation Vehicle?”
“Ja”
“En daarin heb je toch geen internetverbinding?”
“Nee”
“Dussss”
“We gaan niet kunnen updaten he”.

Zoals hij het zei klonk dat laatste als een oplossing.
Logica.

Enfin, ik ga dus nog een grote week alleen zitten met mijn zus terwijl de regen op het dag klettert. Geen idee wat we in tussentijd gaan uitsteken. Ons vervelen hoogstwaarschijnlijk. Als je in de buurt bent: spring eens binnen en entertain ons!

14 Reacties

  1. Waar woon je? 😉

  2. Brugge!

  3. Dan ga ik passen denk ik 😉 maar troost u, ge zou toch nog een tijdje moeten gewacht hebben, kheb pas volgende week weer vrije dag 😉

  4. Alleen thuiszitten is altijd leutig! Geef je geen feestje? :p

  5. Ik geef een pyjamaparty. Komt ge? 😉

  6. Vervelen? In de week van het Cactusfestival?

  7. Eerst dat mens van de Brooklyn opgeilen en nu zeggen dat ge alleen thuis zijt. How obvious can one be?!

  8. Heu. Dan moet ik mij eerst een pyjama aanschaffen :p

  9. Vervelen? Thuiszitten?
    Zijn wij twee dan de enige mensen ter wereld/van België die niet elke dag iets gepland hebben staan?
    Ik kan er niet bij.

  10. *correctie: enige drie 🙂

  11. @Audience: cactus is in het weekend ;). maar dan nog: ik ga niet want ik heb er het geld niet voor en het is slecht weer.

    @freaq: good point! mijn kansen stijgen 😉

    @Daylah en Alexander: ik ga straks bowlen :).

  12. Er is ook burgrock ofzoiet. Helemaal gratis! mr wel geen schoon weer gegarandeerd (en alst morgen even hard regent als vandaag, gaat ni vet zijn)
    de leute nog met het vervelen! x

  13. Regen of zon, ik verveel mij nooit. 😀

  14. Sommige mensen hebben gewoon een zonnig leven 🙂

Geef een reactie

