Verhaaltje over niks: vervolg(ske)

Na de vele aanmoedigingen heb ik gisteravond even mijn brave schoenen uitgetrokken. Ik zat te kijken naar Coupling en Jeff met zijn houten been toen ik in een opwelling de dichtstbijzijnde laptop ter hand heb genomen om een spontane mail te schrijven. (Nee, ik heb niet haar emailadres, maar natuurlijk wél dat van haar werkgever!). “Nothing to lose”, denk/dacht ik. Karen heeft gelijk! How hard can it be?

Als er geen reactie komt ga ik mijn kop niet meer durven tonen in de Brooklyn.
Als er een negatieve reactie komt, dan toon ik mijn kop zelfs niet meer in de strààt van de Brooklyn.
Als er een positieve reactie komt…… wel, op dat scenario ben ik voorlopig niet voorbereid.

17 Reacties

  1. Oh geweldig! Ik duim! 😀

  2. Ooooh!! Wel superleuk verhaaltje om te vertellen als mensen op jullie trouw vragen ‘hoe jullie elkaar nu weer hebben leren kennen’ ;). Ik duim, obviously, maar ik denk zowiezo dat je er niet verkeerd aan kan gedaan hebben! Als ze nu bv een liefje heeft ofzo, je hebt haar positief beoordeeld bij haar baas dus ik veronderstel dat ze dat zowiezo wel kan apprecieren :). (ps, dankje voor je lange comment bij mij :))

  3. Karen is meteen al heel enthousiast 🙂 Maar ik duim mee hoor!

  4. @ Daylah: Altijd, altijd 😉

  5. Hoera! Mijn print-bladje zal dus niet meer nodig zijn!
    Je houdt ons toch op de hoogte van de evolutie hé?

  6. @ allen: bedankt voor de duimen maar ik heb nog steeds geen antwoord. I’ll keep you posted maar mijn voetjes dalen momenteel richting aarde.

  7. Sweet lord. Wat gaat ge dan in hemelsnaam doen als ge respons krijgt? Er effectief mee afspreken en het meest onwennige gesprek ever aanvatten? *AAH*

    Ik stel me gewoon in uw plaats.

    I mean, ik durf wel eens in 5 seconden verliefd worden op een kerel en in mijn hoofd met hem trouwen en kinders krijgen, maar wat als hij effectief met mij zou willen afspreken? I’d make like a banana and split, maaaan!

  8. @ Maarten
    Misschien heeft ze wel een hele strenge, vervelende baas die helemaal niet opgezet is met liefdesverklaringen aan zijn personeel en heeft ze door jouw brief fameus over haar voeten gekregen.

  9. @Ishku: Yah, I’m like so going to die!!
    Nee, ik ben slecht in contact leggen. maar als er contact is, is er geen enkel probleem meer. Dan ben ik gewoon mezelf.

    @Ella: zo krijgt het nog een shakespeariaanse draai!

  10. Een mail. Hoe vaak checken die winkels hun emailadres? Heel weinig lijkt me.

    Ik vind dat je er gewoon moet naartoe gaan, en haar aanspreken. Zeg haar dat ze je interesse heeft gewekt en vraag of ze eens iets wil gaan drinken na haar werk.
    Het is bewezen dat als je vrouwen zo direct ‘overvalt’ met van die vragen ze geneigd zijn ja te zeggen.
    Wetenschap supports you!

    Het vereist een beetje lef, maar ach, wat heb je te verliezen?

  11. Yores heeft wel een punt denk ik 🙂

  12. @Yores & Daylah: wat heb ik te verliezen? Em, mijn persoonlijke eer, dat is alles :).
    Checken die winkels hun email? Tuurlijk wel. 2 weken geleden mailde ik nog een winkel met een vraag en ik kreeg snel antwoord.
    Ik ben Jeff, niet Joey.

  13. Ze kan natuurlijk ook juist in congé zijn. En op reis vertrokken zijn voor twee weken. Ge weet wel, met twee vriendinnen tegen wie ze constant zal zitten dagdromen over die grappige gast in dat paskot. En dat dat toch jammer is, want dat hij anders al direct had meegekund voor die strandvakantie, als hij contact had gezocht.

    Dzju toch!

  14. @freaq: ivm strandvakanties: zie de post “daar doe ik niet aan mee” ;-).

  15. Ook niet voor haar?

  16. Té hypothetisch, tom. Té hypothetisch. Er is trouwens nog steeds geen antwoord dus de hele historie gaat wat mij betreft de schuif in. Er zal ergens wel een steen zijn waaronder ik nog niet gekeken heb.

  17. ’t was toch het proberen waard he 🙂
    ik ben nu toch wel curieus of ze het emailtje eigenlijk gehad heeft. maar dat zullen we wel nooit weten hé

Geef een reactie

