Vakantieregime

Zondag begint voor mij de echte vakantie. Zondag vertrek ik vroeg in de ochtend voor 2 weken naar Zwitserland. Daarna ben ik een week thuis, vervolgens een 10-tal dagen in Jordanië, één dag thuis, 3 dagen in Oostenrijk, 1 dag thuis en een weekend in Parijs. Om maar te zeggen: veel geblog moet je niet verwachten.

Zondag, dat is ook het weekend van de Gentse feesten. Het weekend van de zaterdagavond waarop Madrugada zal optreden in de Minnemeers op Boombox. Het optreden waar ik twee tickets voor had. Twee…nutteloze….tickets as it turns out to be. Dat is lastig want er is binnen mijn kennissenkring geen hond die die groep kent buiten enkele enkelingen. Deze die ze wel kennen zijn het erover eens: de onwetenden hebben ongelijk, ookal kunnen ze er niks aan doen. Treden ook op: Barbie Bangkok

Enfin, wie interesse heeft om mijn twee arme tickets (eigenlijk toegangscodes) voor dit zo goed als uitverkochte te adopteren: laat maar weten via email (onder ‘contact’).

Eén reactie

  1. oh! ik zou zo graag gaan , maar we zijn zaterdag in groot gezelschap, dat zal nooit lukken:-(

    een zalige vakantie toegewenst verder!

Geef een reactie

