Please tell me

En terwijl ik als één van de eerste kan vertellen dat Ricardo Ricco betrapt is op epo, reik ik graag een prijs uit aan wie…

– Me kan vertellen hoe je in Firefox ervoor zorgt dat je bij “find as you type” onmiddelijk de standaard-zoekbalk krijgt (waar je maw op ‘volgende’ kunt klikken).

– Me kan vertellen hoe ik heel snel heel goedkoop aan het boek van “De weg naar Mekka” kan geraken voor ik op reis vertrek zondag.

– Me kan vertellen waarom ik de laatste tijd zoveel steken heb ik mijn zij (zowel links als rechts) bij het lopen of snel wandelen. Alsof mijn ingewanden uiteen worden getrokken.

– Me kan vertellen wat ik daaraan kan doen.

9 Reacties

  1. de weg naar mekka… van jan leyers… ik heb dat boek, het ligt bij mijn zus… ik breng het als jij me voorbij die gevaarlijke bomen helpt🙂

  2. Steken… zijn dat je nieren niet… drinken?

  3. Ctrl-F in plaats van / doen?

  4. @outro: Geen probleem wat de bomen betreft.🙂
    De nieren zitten aan de kant van je rug. Bij mij zit het in de zij, ongeveer op mijn buikspieren. Ik heb ondertussen al wat gegoogled en blijkbaar moet ik meer tijd laten tussen eten en lopen.

    @Michel: ik heb find as you type aangevinkt waardoor je direct je zoekwoord kunt beginnen typen. De zoekbalk die dan automatisch verschijnt was in FF1 nog dezelfde als bij Ctrl-F, maar sinds FF2 is dat een soort snelzoekbalk geworden zonder knoppen. Er was een trucje om dat op te lossen maar dat ben ik vergeten.

  5. Fantastisch, merci Dextro. Dat was inderdaad de plugin die ik vroeger geïnstalleerd had.

  6. euchm… en de prijs?

  7. een traktatie outro, een traktatie🙂

  8. En anders in De Sleghte eens proberen?😉

Geef een reactie

