Agenda

Ik zou een agenda moeten hebben. Ik heb heel erg dringend een agenda nodig. Voor twee maanden. Dat bestaat zeker niet. Een agenda voor twee maanden? En dat is weggegooid geld zeker? Een agenda voor 2008? Een agenda voor een heel jaar is sowieso waarschijnlijk weggegooid geld. Ik ga mijn pocketagenda van de VUB opnieuw moeten inschakelen, ookal is die wat te klein. Maar hij gaat nog tot het eind van het jaar…..

Maar kan dat wel? Een agenda van een goddeloze instelling, in een katholieke school?

5 Reacties

  1. Schrijf er gewoon ‘god is goed’ op, en ze zullen daar niets van zeggen.

  2. Of agendablaadjes van de school, that’s what I do! Ik koop geen 2 agenda’s voor mijn 2 scholen 😉 One will do 🙂

  3. hoho, wacht even… in de 21 eeuw een papieren agenda willen hebben??? 😉

  4. @ elsje, inderdaad.

    Haal die Blackberry van stal Maarten!

  5. @elsje & yores: ik denk dat ik nog steeds sneller schrijf dan dat ik op een blackberry zou typen. En als je een laptop kent die even dik, even groot en even zwaar is als een agenda, en die ook nog eens even veel tijd nodig heeft om op te starten als de tijd die ik nodig heb om een agenda open te slaan, let me know ;).
    btw: papieren agenda’s zijn weer in!

Geef een reactie

