Post van mijn voeten

Het is een beetje een toevallige traditie opeens: foto’s van mijn voeten op verschillende (buitenlandse) locaties. De collectie is niet zó groot: eentje in Zwitserland, 2 in Jordanië en 2 in Parijs.

Ik heb trouwens een selectie Parijsfoto’s op de Flikker gezwierd. Binnenkort doe ik hetzelfde met de Zwitserlandfoto’s. Nee, ik ben inderdaad niet chronologisch bezig. En op Flickr staan ze ook in aflopende chronologische volgorden, maar soit. Het kan me niet schelen.

Mijn rechtervoet in Zwitserland

Mijn rechtervoet in Zwitserland

Mijn voeten in de Wadi Rum-Woestijn

Mijn voeten in de Wadi Rum-Woestijn

Mijn voeten boven op het Romeins theater van Amman

Mijn voeten boven op het Romeins theater van Amman

Mijn (geschoende) voeten op het terras van het theehuis in de moskee van Parijs

Mijn (geschoende) voeten op het terras van het theehuis in de moskee van Parijs

Mijn voeten aan de voet van de Eiffeltoren in Parijs

Mijn voeten aan de voet van de Eiffeltoren in Parijs

7 Reacties

  1. Er is zo’n site van een man die overal waar hij gaat zijn voeten fotografeert (ja, écht!), ik ben daar eens toevallig opgekomen bij het zoeken naar foto’s voor een les aardrijkskunde. Terwijl zag ik ook een site van een man die met zijn motor de wereld doorkruist met als mascotte… Kermit de Kikker! Overal waar hij komt trekt ie dan Kermit 😀
    Laat het traditie worden!

  2. Teensletsen, Maarten. Teensletsen?! Tssss….

  3. Mooie schoenen draag je in Parijs!
    Groet,
    Else, aka Imelsje en daarom nu maar even met mijn schoenenblog-in-wording als URL

  4. @Elke en Elsje: zowel aan de schoenen als de teensletsen is er indertijd een post besteed :).
    https://ditisgeenblog.wordpress.com/2008/06/21/op-avontuur-in-lilliput/
    en
    https://ditisgeenblog.wordpress.com/2008/05/20/mijn-havaianas/

  5. It’s all coming back! 😀

  6. Oei dat was ik, maar vanop school, mijn naam is blijkbaar weggevallen…

  7. Don’t loose your cookies, Tina! 😉

Geef een reactie

