A man’s attitude…. a man’s attitude goes strange ways

Herinneren jullie je dit verhaal nog? Het verhaal van de man in de trein die zoveel ‘interesse’ vertoonde? Wel, hij heeft mij opnieuw gemaild. Een klein mailtje met de vraag of ik me hem nog herinner en zo….

Dus nu twijfel ik weer: zou hij misschien toch niet homo zijn? Want als hij homo was zou hij toch al lang moeten begrepen hebben dat ik dat níet ben? Het niet-beantwoorden van zijn vorige twee mails (een half jaar geleden) moet toch een duidelijke hint geweest zijn?

6 Reacties

  1. Mial hem anders eens waarom hij zo aanklampt?😉
    Wat ik daarover denk, wel dat weet je e!

  2. Voila, vind ik ook: een mail sturen en vragen waarom hij persé contact met je wil.
    Het klinkt een beetje creepy vind ik…

  3. hm, ik durf niet. Ik heb alleen lef op mijn blog.

  4. Mail hem een linkje?

  5. Dan gewoon niet meer reageren, hé. Hij zal het wel afleren.

  6. Mietje!😆

Geef een reactie

