Tic nerveux

Het is weer zover. Ik heb het sinds gisteren zwaar te pakken. Ik weet niet vanwaar het opeens kwam, maar plots merkte ik dat ik voortdurend een bepaalde spier ter hoogte van mijn oren aan het opspannen was. Telkens. Opnieuw. En opnieuw. En opnieuw. En opnieuw. Tot ik er druk op mijn hoofd van kreeg.
Erger nog: zelfs al probeer je te stoppen, het lukt niet want altijd begin je onbewust opnieuw.
Vandaag is er zelfs bijgekomen dat ik op stressmomenten gelijktijdig mijn ogen sluit.
Vermoeiend! Op het einde van het 8ste lesuur merkte ik dat mijn ogen begonnen dicht te vallen alsof het 1u ’s nachts was.

Weird maat……

3 Reacties

  1. Een spier ter hoogte van je oren? Hmm, ik kan het mij maar moeilijk inbeelden. Een filmpje zou klaarheid kunnen scheppen.

    Ik hoop voor jou dat het de leerlingen niet opvalt. God weet wat voor bijnaam ze hieraan zouden koppelen.😉

  2. ik heb in heel mijn leven mijn oor nog nooit bewogen
    denk niet dat ik er een spier heb🙂

  3. @Linn en treiner: ik kan mijn oor ook niet bewegen dus het valt niet op. Het is moeilijk te beschrijven. Probeer eens heel hard je ogen dicht te knijpen. Hoor je dat in je oren? Dat is die “spier”.

Geef een reactie

