6 saaie feiten

Ik krijg een stokje van Mirthe. Waar doet dat me aan denken? Ach, ja, juist: deze hier.

Ok, die lijst is uitbreidbaar, met minder schaamtelijke dingen misschien.

  1. Ik heb er een gloeiende hekel aan als iemand een schotelvod (of hoe noemen ze het in Nederland? Een vaatdoek? Een afwasdoek? Een vaatvod? Een schoteldoek? Dat vochtig stuk stof waarmee je het aanrecht en de tafel afveegt) in het afwaswater gooit terwijl ik aan het afwassen ben. Dat ligt in de weg!
  2. Ik loop krom, maar ik probeer erop te letten. Het probleem is dat het leven zich hoofdzakelijk 20 cm onder mijn ooghoogte afspeelt.
  3. Mijn grijns is zo breed dat mijn hoofd bijna in twee splijt als ik hard moet lachen. Ik moet mezelf er altijd aan herinneren niet te uitbundig te lachen op foto’s.
  4. Op een quiz vorige week wist ik de zangeres aan te duiden van een nummer dat we te horen kregen: Yasmine. Wat later wist ik bij een andere luistervraag de tekst aan te vullen van een nummer van Dana Winner. Ik zweer dat het niks te maken heeft met mijn muzikale voorkeur, maar alles met het feit dat ik moeilijk dingen vergeet. Toen ik klein was heb ik mijn moeder eens een CD van Dana Winner cadeau gedaan, en zodus….
  5. Ik heb spataders op mijn rechterkuit. Ik zit er soms mee in dat ik me daar eens zal snijden en dat ik dan heel fel ga bloeden.
  6. Ik droom ervan om eens per auto van Vancouver of Seattle naar L.A. of San Francisco te rijden en onderweg zoveel mogelijk National Parks mee te pikken. Ik meen dat ernstig.

Ik ga eens doorgeven: Alignement, Tom, Kim, Ergensonderweg, Evelien, Outro

9 Reacties

  1. Het laatste puntje wil ik ook eens doen 🙂

  2. cd’s van Dana Winner en yasmine hebben is helemaal niets om je over te schamen. Hier liggen er ook nog een paar. En die zijn in tegenstelling tot wat veel mensen denken helemaal niet slecht 🙂

  3. @ntone: ga je mee? 🙂

    @byeline: ik heb niet gezegd dat ik Yasmine en Dana Winner goed vind he! 😀

  4. Laatste punt: wanna join! :p

  5. 1. dat heet in Nederland een vaatdoekje. Jakkes, ja, heel vervelend
    2. dat is zo’n zelfde soort reden dat ik altijd op hoge hakken loop: alles speelt zich zo’n 15 cm boven mijn normale kijkhoogte af…
    3. beter een brede grijns dan een chagerijnig smoelwerk toch?
    4. je hebt er geen idee van wat je allemaal blijkt te weten?
    5. die kun je heel gemakkelijk weg laten halen: ze spuiten er dan een spulletje in waardoor de wanden van de ader tegen elkaar gaan liggen en aan elkaar vastgroeien. Andere aderen nemen dan de functie over. Easy as that!
    6. geweldig! ik droom graag mee!!

  6. Een schotelvod?
    In Limburg noemen ze dat een ‘slet’.
    Vraag me niet waarom.

  7. Ik ga mee in die “van” als je San Francisco en consoorten aandoet!

  8. o jak, een schotelvod in het afwaswater is gewoonweg vies. Dat hoort in het spoelwater.

  9. @Matthias: ik zal het onthouden
    @Alignement: als het zo doorgaat zal het een bus worden. 😉
    San Francisco is een must.

Geef een reactie

