Dashboard

Nieuwe lay-out Gmail: prachtig. Het heelal prijkt nu op de achtergrond. Het is een beetje zoals behang in een kinderkamer, maar dat kan me niet schelen.

Nieuwe lay-out Google Reader: netjes. Alleen niet echt een grote revolutie. Binnen twee weken is iedereen al vergeten dat het nieuw is. Is er geen mogelijkheid om de melkweg erachter te plakken of zo?

Nieuwe lay-out WordPress: het dashboard doet een beetje denken aan de Windows Live Spaces, met al die kaders. Of erger: Facebook. Maar goed, het ziet er niet slecht uit. En wie gebruikt er nu ook dat dashboard? Wie gebruikt er eigenlijk een dashboard in het algemeen? Op Last.fm bijvoorbeeld? Nee, ik kijk daar nooit naar. Ok, voor één keer kan het geen kwaad.

… interessant….  Eline luistert naar Dear Prudence door Joost Zwegers. En mij wordt aangeraden naar de Black Rebel Motercycle Club, Louis XIV, Social Distortion en Supersuckers te luisteren. En ik moet zeker naar Sarah Bettens gaan kijken vanavond in Lille. Zot zeker? Sarah Bettens….. Zo goed is ze nu toch ook niet….

4 Reacties

  1. uhu, eens opgepakt van een radiosessie. Cool covertje.
    En idd, leve de nieuwe layout van Google!🙂

  2. en oja, gelukkig komt over een jaar of twee de nieuwe K’s choice uit😀

  3. Gmail is schitterend, ik heb voor de stenen gekozen, Frede voor de graffiti🙂
    En nee, Sarah Bettens is niet goed. Veel plezier vanavond!

  4. ha, ik ben gek op die sneeuw. En der ligt een stokje als ge wilt (maar wacht nog een paar minuutjes om te gaan kijken want ik ben nog aan ’t linken)

Geef een reactie

