Quote van de dag [2]

De quote van de dag komt op naam van Birgit van Mol. Deze middag, toen ik haar de hoofdpunten uit het nieuws hoorde opsommen, ging ik opnieuw twijfelen of ze haar teksten soms wel eens doorneemt voor het Nieuws begint. Schrijft ze ze überhaupt wel zelf??

“Een koppel uit Kuurne moet een boete betalen van 16000 euro omdat ze hun woning bouwden….. en die is niet energie-zuinig genoeg.”

Ik wed dat ze op het punt stond te zeggen dat dat koppel hun huis hadden gebouwd waar dat eigenlijk niet mocht (zonevreemd dus).

6 Reacties

  1. Als ik dit zo lees, krijgen die mensen boete omdat ze gedaan hebben alsof ze aan de energienormen (EPB) gingen voldoen maar het niet gedaan hebben. Ze zijn daar heel streng op naar het schijnt.
    Zonevreemd is niet onderhevig aan boete zolang je het volgens de regels doet. Als je wil, ga ik ze hier opsommen. Maar dat wil je niet, hé… 😉

  2. @elke: laat maar. Maak ze liever over aan Van Mol. 😉

  3. Gisteren ook een quote gehoord die ik je nog wou laten weten, maar vergeten op school. Ze komt van frikkin’ Siska Schoeters. Er had haar iemand ge-sms’t: “Aardrijkskunde moet afgeschaft worden.” (Allicht van een leerling uit het middelbaar die aan het studeren was.) Haar reactie: “Aardrijkskunde heb je inderdaad niet nodig. Als je ergens naartoe moet, heb je toch een gps!”
    Dwoaze kalle. Voor de triljoenste (en hopelijk ALLERLAATSTE) keer: aardrijkskunde is MEER dan topografie!

  4. Sneeuwt het hier of heb ik een hersenbloeding?

    En Siska Schoeters klinkt mij toch ook maar een kalf feitelijk.

  5. @Tina: Aardrijkskunde zou een hoofdvak moeten zijn!

    @Ishku: dr House zou zeggen “it’s an auto-immune disease!”, maar eigenlijk is het gewoon de wondere wereld van wordpress :).

  6. Mijn huis wordt zonevreemd en ik vind Siska wel een toffe eigenlijk. Feitelijk.

Geef een reactie

