Eindejaarslijstje deel 2

Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2008?

Na die eerste vraag is de tweede zo banaal, nietwaar? Toch lees ik steeds de antwoorden in Humo en sla ik de eerste vraag over. Iedereen zegt toch altijd “crisis”.

  • Beste radio: Stubru in het algemeen, Music for Life en de Maxx in het bijzonder. Maar met stip op 1: Last.fm!
  • Slechtste radio: 4fm. Ik heb een hékel aan evergreens. En zeker die van Brian Adams en Céline Dion. Er komt weinig goeds uit Canada…
  • Beste tv: Top Gear, House MD, Lost (helemaal back on track), het WK Snooker, het EK voetbal op de Engelse tv, De Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix, de Tour.
  • Slechtste tv: reclame, Sarah, Piet Huysentruyt, de Lotto, voetbalcommentaar van Eddy Demarez, Gilles de Bilde in élk voetbalprogramma, Studio 1 met Frank Raes (voor cafépraat kan ik ook op café gaan).
4 Reacties

  1. Sara is zonder h. Pfuh. Ik heb daar met plezier naar gekeken hoor. Voor de rest kan ik u volgen

  2. Slechtste/beste radio kan ik niet beoordelen (ik luister eigenlijk nooit naar de Belgische radio), maar qua ‘beste tv’ ben ik het geheel met je eens!! Opvallend genoeg ken ik de programma’s die je slechtste tv noemt niet. Wellicht op zenders die ik hier Nederland niet kan ontvangen?

  3. ik moet toegeven dat ik Sara soms ook leuk vond. Lost heb ik nooit gevolgd, House is idd super!
    Stubru all the way! Alhoewel ik radio 1 ook wel ontdekt heb dit jaar, maar ge moet er de muziek- uit de praatprogramma’s halen (sommige dan).
    Slechtste radio: Donna, Qmusic, 4FM 😛

  4. U vergeet natuurlijk al dan niet bewust, maar ik heb toch zo’n vermoeden, de gehele “Montréalscene”!
    Qua tv kan ik u hier en daar bijtreden: sport doét het vaak gewoon (Tia’s “gouden sprong” zag ik op tv in een winkeletalage!).
    Ik heb eigenlijk bijzonder weinig tv gezien, tot mijn grote tevredenheid. Enkel zowat een dagelijkse afspraak met “South Park”.

Geef een reactie

