Eindejaarslijstje deel 4

Wie wenst u wat toe voor 2009 (ten goede of ten kwade)?

  • Vrienden en familie: geluk in alles.
  • Andere mensen: idem
  • Club Brugge: goed voetbal en een nieuw stadion
  • Massive Attack: een schitterende nieuwe plaat
  • Mezelf: werkgelegenheid, een lief, goeie gezondheid, 10 extra kilo’s
  • België: verstandige politici
  • Yves Leterme: een geslaagde integratie in het normale leven en een goeie klad sociaal-emotionele intelligentie.
  • Robert Mugabe: ontslag
  • Barack Obama: heel veel succes

wens-2

8 Reacties

  1. ik supporter voor de extra kilo’s, het werk en het lief! 🙂

  2. Ontslag voor Mugabe vind ik … te lief? In het gevang met die kerel zou meer tot mijn tevredenheid stemmen denk ik.
    Verder: veel plezier, gezondheid en inspiratie in 2009!

  3. Club Brugge heeft vrees ik meer nodig dan wat kerstwensen voor goed voetbal :p.
    Verder is een liefje inderdaad een heel goeie keuze 😉

  4. En wat wenst Maarten Cercle Brugge toe? 😉

    Ook voor jou: fijne kerstdagen. Ik supporter ook voor het werk en het lief. Wat die kilo’s betreft, ga ik mij niet uitspreken aangezien ik daar niet over kan oordelen.

  5. Ik wens Sinan Bolat een goede club toe.
    En jou alles wat je zonet wenste!

  6. @Eline: waarvoor dank! En voor jou ook al het goede voor volgend jaar.
    @Elsje: het is Kerstmis, dus ben ik ietsje milder in mijn uitspraken ;). Ontslag is het belangrijkste.
    @Karen: Club Brugge kan momenteel vastberaden supporters gebruiken. En vastberadenheid begint met een kerstwens :).
    @Elke: Cercle? Niks in het bijzonder. Anders kan ik elke eersteklasser vanalles gaan toewensen en dan ben ik nog lang bezig ;). Wat betreft de kilo’s: trust me; het is het waard!
    @Audience: ook de beste wensen!

  7. Toch spijtig van de meiske uit de Brooklyn eigenlijk…

  8. Allé da lief is al gelukt. Op naar de rest!

Geef een reactie

