België bestaat niet!

Wereldschokkend slecht nieuws voor mij en mijn landgenoten: Volgens deze Amerikaanse website bestaat België niet echt! Nuja, ‘nieuws’, deze site bestaat wel al een tijdje eerlijkgezegd…
http://zapatopi.net/belgium/

 

België is een uitvindsel van de smerige linkse liberalen om de wereldbevolking een modelland van vrijheid en liberalisme voor de ogen te kunnen houden. Niet voor niets is België het toonbeeld van een samensmelting van culturen. Bovendien is het een artificieel federaal land waarin de EU-instituties ook nog eens zijn gevestigd. Als dát geen knipoog is naar het beeld dat de linkse liberalen van de EU hebben! Bastards!

De “Belgen” slagen er keer op keer in niet-Belgen te slim af te zijn en zijn op diverse domeinen superieur. De voorbeelden spreken voor zich:
– Zogezegde superioriteit in het maken van chocolade
– De zogezegde voedingswaarde van spruiten
– Kwaliteitsdiamanten kunnen alleen verkregen worden via dealers in de mythische stad ‘Antwerpen’
French Fries zijn eigenlijk een Belgische uitvinding
– The superieure vechttechniek van Jean Claude Van Damme
Hercule Poirot is telkens weer slimmer dan de domme Engelsen waarmee hij te maken krijgt.

Wat dan met de mensen die beweren ‘Belg’ te zijn? Het antwoord is simpel: onder Disneyland Parijs is er een grote ondergrondse ruimte waar alle ‘Belgen’ zoals in The Matrix ingeplugd zijn in een enorme virtual reality-computer (ook wel ‘the Brussels Beast’ genoemd) waardoor ze schijnbaar in een virtuele wereld leven waarin ze hun gelukkige leventje leiden in hun ingebeelde land. En ik maar beweren dat ik daar nog nooit geweest ben! 🙂

Er is echter nog hoop:

“If any “Belgian” citizen manages to read this through the Brussels
Beast’s firewall, know that we can extract you and offer you amnesty
and a real life in the Republic of Cascadia. Contact me and I’ll make the arrangements.”

Kijk vooral ook eens bij de merchandise

En de blog met nieuws over “België”

De RTBF-uitzending waarin Vlaanderen de onafhankelijheid uitriep? Een bug in de Brussels Beast!

14 Reacties

  1. bende freaks al tegoare moaaaat!

  2. 1830 was een van de grotste fouten in de Europese Geschiedenis.

  3. Mja, troost je. Natiestaten verdwijnen op termijn sowieso allemaal.

  4. ik zag in de boekhandel het boek “België bestaat” liggen van Volkskrant-correspondent Bart Dirks. Als een Hollander het zegt, zal het toch wel kloppen?

  5. België bestaat, maar de houdbaarheidsdatum is al lang verstreken!

  6. Ik denk dat meneer totaal niet weet wat french fries betekend!
    Het is een afkorting voor Frenched Fries.
    In sneden gesneden aardappel.
    Idioot

  7. Met zo’n titel trekt ge ze natuurlijk aan e :p

  8. Idd, want het zijn niet eens mijn woorden. Ik zeg alleen maar wat ik gelezen heb. En daarbij heb ik niks gezegd over de betekenis van french fries. Ik heb alleen gezegd dat het een belgische uitvinding is.

  9. French Fries betekent franse frieten ,maar frieten werden eerst in België gemaakt en ik zal het wel weten want ik ben directeur van het frietbedrijf ‘AppelFrites’

  10. ik wist het!!! 🙂

  11. het heeft met iets zieks te maken ook mensen die dat rap niet gaan geloven er zijn veel corrupte zaken in belgie geweest zoals geheim broederschap castle mother of darkness zit ook in het complot dr zijn veel belangrijke mensen naartoe gegaan mensen zoals bush en nog veel andere ik denk dat er iets freaky aan de gaande is wat heel veel met geloof (religie) te maken heeft ze zijn goe bezig wat mij betreft want zionisten leiden de wereld zij ownen amerika (aipac) amerika is maar een droom ze hebben dit land gezet voor winst te maken en grondstoffen consumeren en fabrieken zetten en dat we in een nieuwe slaventijdperk leven nu zien we mentaal af inplaats van lichamelijk veel mensen willen het nog steeds niet geloven christenen en zionisten (joden) zorgen ervoor om de religie islam tegen te houden met propaganda op te stellen en leugens en valse terrostische aanslagen wat alleen maar zionisten strijders zijn of moslims die verkeerd begeleid zijn in de islam dat mensen denken dat de islam zo is maar zois het helemaal niet zionisten christennen waren al jarenlang aant strijden tegen de moslims waarbij veel mensen de bijbel geloofde en maar nu is het anders omdat er bepaalde mensen wilden weten wat de koran is , en hebben er een positieve mening over tegenover.
    in dit boek staat alles effectief in de bewijzen van alle facoren zoals natuur en heelal etc… hier is een link waar al paar bewijzen opstaan

  12. Volgens mij heb je bij aarderijkskunde niet goed opgelet men jongen.

Plaats een reactie